به گزارش خبرنگار ما؛ مدیریت سایت جامع کازرون نما تغییر کرد. رضا صنعتی که تاکنون مدیریت این سایت را بر عهده داشت، اعلام کرد که از این پس؛ مسئولیت این سایت بر عهده‌ی آقای مهدی صنعتی خواهد بود. 

وی در این رابطه گفت: پیش از این نیز حجم سنگینی از فعالیت‌های این سایت مدیون تلاش‌های ایشان و سایر همکاران سایت اعم از تیم اجرایی، عکاسان، خبرنگاران و نویسندگان کازرون نما بوده است.

 رضا صنعتی در ادامه افزود: در دو سال گذشته تلاش همه‌ی دوستان بر آن بوده است که این سایت با حفظ جامعیت خود در حد شأن و منزلت مردم کازرون ظاهر شود. به همین منظور در کنار انتشار اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و مقالات مربوط به کازرون، بخش‌هایی چون معرفی شخصیت‌های شهرستان، معرفی مراکز، اماکن و گروه‌های موجود در شهرستان، بخش کتابخانه‌ی کازرون، بخش تاریخ و فرهنگ کازرون، بخش‌های عکس، گردشگری، محیط زیست، فیلم و صدا، طنز و سرگرمی و نیز بخش ادب و هنر راه‌اندازی شد.

 همچنین دو بخش‌ اندیشه‌ی اسلامی و اخلاق در جهت رشد فرهنگی دینی شهرستان همواره مورد توجه ما بوده است.

توجه به وبلاگ‌های به روز شده‌ی همشهریان و نمایش تیتر آخرین مطالب آنها از دیگر بخش‌های این سایت جامع بوده است.

ما همچنین در این دو سال پرونده‌های ویژه‌ای برای برخی از موضوعات خاص همچون سفر مقام معظم رهبری به کازرون، تاریخ انقلاب اسلامی در کازرون، مقالات و مطالب فصلنامه‌ی راوی، وضعیت زیست محیطی دریاچه‌ی پریشان، هیأت‌های مذهبی کازرون، نقد ادیان، فرق، مذاهب و... را راه‌اندازی کردیم.

 در طول این دو سال بیش از 4830 پست در سایت منتشر شده و این البته جدای از مطالب منتشره در صفحات ویژه‌ی سایت شامل سه بخش شخصیت‌ها، مراکز و کتابخانه است.

همچنین در طول این دو سال در کنار حفظ استقلال فکری سایت؛ یکی از مهم‌ترین تلاش‌های ما پای‌فشاری بر استفاده از سلایق و دیدگاه‌های مختلف موجود در سطح شهرستان در قالب مقالات و نظرات کاربران بوده است. در طول این دو سال، مقالات متعددی از بیش از 178 نفر در کازرون نما منتشر شده است که این مقالات یا در موضوعات مرتبط با مجموعه‌ی شهرستان کازرون بوده است و یا نویسندگان آنها کازرونی بوده‌اند.

در طول این مدت مهم‌ترین دلگرمی ما همراهی همشهریان عزیز با سایت و بهره‌مندی از نظرها و پیشنهادهای آنها بوده که امیدوارم این همراهی قوی‌تر از گذشته تداوم یابد.