حجت الاسلام رضا صنعتی مدیر گروه فرهنگی ـ تبلیغی سلمان فارسی در گفتگو با خبرنگار کازرون نما از فعالیت پانزده نفر از اعضای این گروه در ایام ماه محرم در سطح مدارس آموزش و پرورش کازرون خبر داد.

وی در این مصاحبه گفت: با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تمامی مدارس کازرون تحت پوشش فعالیت تبلیغی این گروه قرار می‌گیرند.

صنعتی در معرفی مبلغانی که در این دوره‌ی تبلیغی در قالب گروه سلمان فارسی فعالیت خواهند کرد، گفت: در محرم امسال حجج اسلام قاسم بیاتی، محمدمهدی علی‌بابایی، مهدی رحمانی، احسان پدیدار، عباس علی‌بابایی، مسعود توانا، مهدی جوکار، محسن کشاورز، محسن صارمی، سید امیرحسین موسوی، نوید جنتی و خواهران مبلغه فاطمه بیاتی، زهرا جوکار و زهرا بهادری در خدمت دانش‌آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم خواهند بود.


وی در ادامه افزود: غالب افراد مذکور در حال تحصیل در دوره‌ی خارج فقه و اصول در حوزه‌ی علمیه قم بوده، علاوه بر دروس رسمی حوزه در برخی از رشته‌‌های تخصصی از جمله مشاوره اسلامی، اخلاق، تعلیم و تربیت، فلسفه و... نیز در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد مشغول تحصیل می‌باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که تلاش این گروه در انتقال معارف اسلامی مورد رضایت امام زمان (عج) قرار گرفته زمینه‌ی گرایش روزافزون نسل جوان به معارف پربار تشیع را فراهم آورد.


حجت الاسلام صنعتی در ادامه از راه‌اندازی سرویس ویژه‌ی گروه سلمان فارسی در سایت کازرون نما خبر داد و گفت: در این سرویس ضمن انتشار اخبار فعالیت‌های گروه در سطح شهرستان کازرون زمینه‌ی پاسخ‌گویی کارشناسان دینی ما به پرسش‌های کاربران فراهم آمده است.

کاربران سایت می‌توانند با انتخاب هر کدام از اعضای گروه پرسش‌های دینی خود را از آنها پرسیده و پاسخ خود را در همان صفحه مطالعه کنند. این سرویس هم‌اکنون در آدرس http://www.kazeroonnema.ir/fa/moballegh قابل دسترسی است.