به گزارش کازرون نما؛ حجت الاسلام رضا صنعتی مدیر گروه فرهنگی ـ تبلیغی سلمان فارسی از برگزاری طرح سلوک معنوی با محوریت مباحث اخلاقی و معنوی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح به صورت جداگانه برای خواهران و برادران اجرا می‌شود.

وی در این رابطه گفت: در طرح سلوک معنوی بیش از 20 نفر از برادران و خواهران طلبه و روحانی که اکثراً از فضلای حوزه‌ی علمیه‌ی قم هستند، به عنوان استاد حضور دارند.

صنعتی در ادامه، مباحثی چون عقاید، احکام، مهدویت و تفسیر را از دیگر دروسی برشمرد که در قالب کلاس‌ برای شرکت کنندگان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی از جمله ویژگی‌های این طرح را برگزاری «گردشگری معنوی» به صورت یک روز در هفته و برگزاری جلسات «پرسش و پاسخ»، «مناظره» و «تریبون آزاد» برشمرد. 

 

 


حجت الاسلام صنعتی از برگزاری مراسم افتتاحیه‌ این طرح از روز شنبه خبر داد و از همکاری امام جمعه محترم، حوزه‌های علمیه‌ی برادران و خواهران، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره آموزش و پرورش کازرون در اجرای آن تشکر کرد.

طرح «سلوک معنوی» هر روز صبح از ساعت 10 تا 12 در مکتب الزهرا (خیابان شریعتی) برای خواهران و از ساعت 18 تا 20 در حوزه علمیه مکتب الصادق (خیابان قدمگاه) برای برادران به اجرا گذاشته می‌شود و شرکت عموم افراد بالای 14 سال در آن آزاد است.