به گزارش کازرون نما حجت الاسلام رضا صنعتی صاحب امتیاز سایت جامع کازرون نما در مراسم رونمایی از دو ویژگی جدید سایت کازرون نما که 5 فروردین ماه در سالن کانون رضوان برگزار شد، ضمن خیرمقدم گویی به حاضران، طی سخنانی از روند شکل‌گیری و راه اندازی سایت کازرون نما گزارشی به حاضران ارائه نمود. وی در ابتدا به روند شکل گیری این سایت اشاره کرد و گفت: این روند در سال 1385 با راه اندازی روزنامه الکترونیک شهرسلمان و تارنمای تاریخی شهر حماسه آغاز شد که در سال 1387 با توجه به نیازی که به وجود یک سایت جامع برای کازرون احساس می شد با ادغام این دو تارنما و افزودن بخش قسمت های جدید سایت کازرون نما در مرداد ماه 1387 راه اندازی شد.

کازرون نما آغازگر انتشار گزارش تصویری رنگی در سطح رسانه های کازرون / امکات فروش الکترونیک کتاب در آینده نزدیک

وی سپس به زحمات حجت الاسلام مهدی صنعتی و آقایان احمدرضا زارعی و علی بحرانی که طی سال های اخیر مدیریت کازرون نما را بر عهده داشته اند اشاره و از زحمات آنها تقدیر کرد.

صنعتی در ادامه به معرفی دو ویژگی جدید کازرون نما شامل نسخه جدید نگارخانه و کتابخانه کازرون نما پرداخت و گفت. از ابتدای راه اندازی سایت در سال 87 بخشی با عنوان نگارخانه در سایت وجود داشت که بعدها به یک سرویس اختصاص تبدیل شد. به گونه ای که در مجموع این سالها بیش از 800 پست شامل عکس، فیلم و صدا در موضوعات مختلف از بیش از 10 عکاس در کازرون نما منتشر شد.

در واقع می توان ادعا کرد که کازرون نما آغازگر مسیر انتشار گزارش تصویری رنگی در سطح رسانه های کازرون بود که این حرکت در آغاز خود چالش هایی را نیز به دنبال داشت. اینک با رونمایی نسخه جدید نگارخانه کازرون نما این گنجینه تصویری به شکل بسیار زیبا و دسته بندی شده ای در اختیار کاربران سایت قرار خواهد گرفت که حتی می تواند باعث جذب گردشگر به کازرون شود.

وی در ادامه به معرفی نسخه جدید «کتابخانه کازرون نما» پرداخت و گفت: از ابتدای راه اندازی سایت قسمتی با عنوان کتابخانه کازرون نما در این سایت فعال بود اما این قسمت قابلیت های محدودی داشت که اینک با رونمایی نسخه جدید کتابخانه امکانات بسیاری به این بخش اضافه شده است. وی همچنین از فعال شدن فروشگاه الکترونیک این کتابخانه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت با راه اندازی این فروشگاه کتاب های عرضه شده به سرعت در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است اربران محترم سایت می توانند نسخ جدید نگارخانه کازرون نما را در آدرس http://www.kazeroonnema.ir/fa/negar و نسخه جدید کتابخانه کازرون نما را در آدرس http://www.kazeroonnema.ir/fa/publications مشاهده کنند.