به گزارش خبرنگار کازرون نما حجت الاسلام رضا صنعتی مدیر گروه فرهنگی ـ تبلیغی سلمان فارسی در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح سیمرغ معرفت از ابتدای ماه مبارک رمضان در حوزه‌ی علمیه‌ی صالحیه‌ی کازرون خبر داد.


وی در این رابطه گفت: طرح سیمرغ معرفت که در طول 30 روز ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، با قرائت یک جزء از قرآن در ساعت 18:30 آغاز می‌شود. وی افزود: بنای ما بر آن است که با استفاده از حافظان و افراد شاخص جامعه‌ی قرآنی شهرستان قرائت یک جزء را در مدت 40 دقیقه به پایان برسانیم.

پس از قرائت قرآن نوبت به برنامه‌ی سخنرانی می‌رسد. در این برنامه هر روز یک موضوع از پیش انتخاب شده توسط یکی از روحانیون بومی شهرستان که در سطوح عالی حوزه‌ی علمیه تحصیل کرده‌ و اکنون در حوزه‌های علمیه‌ی قم، شیراز و کازرون مشغول تدریس یا تحصیل هستند ارائه می‌شود. در پایان این بخش نیز به پرسش‌های احتمالی حاضران پاسخ داده خواهد شد. برای این بخش از برنامه بازه‌ی زمانی 45 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است.


برنامه‌ی پایانی ما نیز مناجات و نجوا با خداوند متعال است که تا اذان مغرب (حدود 20 دقیقه) به طول می‌انجامد.

حجت الاسلام صنعتی در پایان اعلام کرد که در اجرای این برنامه تاکنون امام جمعه محترم، حوزه علمیه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش با ما همکاری کرده‌اند.

موضوعات و اسامی سخنرانان این 30 روز به شرح زیر است.


از عموم خواهران و برادران برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.