ایبنا: مدیر انتشارات سلمان فارسی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ اظهار کرد: این انتشارات در اواخر دی ماه سال 1388 فعالیت خود را آغاز و تاکنون 11 عنوان کتاب درباره دستاوردهای انقلاب، دفاع‌مقدس، معارف اسلامی و مباحث فرهنگی منتشر کرده است.

صنعتی ادامه داد: انتشارات سلمان فارسی ناشر اختصاصی پایگاه اطلاع‌رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهر قم است و علاوه بر کتاب‌های این پایگاه، آثاری را در ارتباط با جریان وقایع تاریخی انقلاب و نیز حماسه دفاع‌مقدس به ویژه نقش برخی از شهرستان‌ها در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را منتشر می‌کند.

وی با اشاره به این‌که بخشی از فعالیت‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قم ویژه کودکان و نوجوانان است گفت: مجموعه 5 جلدی کتاب‌های رنگ‌آمیزی با موضوع دستاورد‌های انقلاب، از آثار منتشر شده است. کتاب «انقلاب در حوزه، حوزه در انقلاب» نیز از آثار چاپ شده چند ماه اخیر این انتشارات‌‌اند. 


صنعتی افزود: انتشارات سلمان فارسی همچنین آثاری در ارتباط با دفاع‌مقدس و نقش شهدا و رزمندگان برخی از شهرها از جمله کازرون را منتشر یا در دست انشار دارد. کتاب «باران و بوران» اثر محمد عارف با موضوع طنز دفاع مقدس با گویش کازرونی منتشر شده و آثاری با موضوع‌های «جلوه‌های ایثار در دفاع‌ مقدس»، «نقش شهدا و رزمندگان کازرونی در دفاع مقدس» و مجموعه کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی را برای کودکان در قالب شعر در دستور کار داریم. 
 
صنعتی در پایان گفت: بیشتر منابع آثار دفاع مقدس، خاطرات شهدا و رزمندگان‌اند و برخی از کتاب‌ها توسط رزمندگان نوشته می‌شوند.

بازنشر:

آریا + ملت ما