انتشارات سلمان فارسی تلاش دارد در غرفه‌ای مشترک با انتشارات آوای امید 17 اثر خود را به بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برساند. شش جلد از مجموعه 9 جلدی «قاصدک» جدیدترین کتاب این ناشر است.

رضا صنعتی، ‌مدیر انتشارات سلمان فارسی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: انتشارات سلمان فارسی از دو سال پیش کار خود با تولید کتاب‌های در حوزه دین، فرهنگ، تاریخ، دستاوردهای انقلاب اسلامی، و دفاع‌مقدس آغاز کرد.

وی ادامه داد: حاصل تلاش‌های ما در این دو سال انتشار 17 کتاب بود. در بخش انقلاب اسلامی انتشار مجموعه 9 جلدی «قاصدک» را در دستور کار داریم که انشاءالله بتوانیم شش جلد آن را به بیست‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برسانیم.

صنعتی افزود: دربخش دفاع‌مقدس نیز آثاری نظیر «مجنون‌تر از مجنون» و «خاطرات شهید ایمانی» را در دست چاپ داریم که البته به نمایشگاه نمی‌رسند.

مدیر انتشارات سلمان فارسی ادامه داد: به دلیل نوپا بودن انتشارات؛ تصمیم گرفتیم که با انتشارات «آوای امید» غرفه‌ای را به صورت مشترک بگیرم که البته منتظر تصمیم وزارت ارشاد در این رابطه هستیم.

تکمیلی: به گزارش پایگاه سلمان فارسی؛ انتشارات آوای امید اعلام کرد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اختصاص غرفه مشترک به این انتشارات و انتشارات سلمان فارسی موافقت نکرده است. با این تصمیم وزارت ارشاد، سلمان فارسی امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب غرفه نخواهد داشت.

شایان ذکر است مصاحبه مدیر انتشارات سلمان فارسی با ایبنا به صورت ناقص منتشر شده بود. (کلیک کنید)